Клас

Укр. мова

Математика

Я досліджую світ

Англ. мова

Літ. читання

Основи здоровя

Природознавство

1

Буквар с. 54-59

Письмо с. 47-52

С. 91-93

Зошит с. 18-20

С. 46-53

Зошит  час. 3

С. 56-60

час. 4 с. 1-4

Вивч. Букви I, J, K

Викон. Зав. В зош 57-60.

 

 

 

2

С. 112 впр. 13 (списати вірш) впр. 15 (2 пит. речення), впр с.114 впр. 17, впр. 19 (пит.. речення) с.116 впр. 22, 23 (межі речень)

Впр. 621 (усно)

623,625,626 (письмово) впр. 629(усно) вив. Табл.. ділення на 2, впр. 630 (обч) впр.633, 634 (роз.), 639 (усно), 640 (роз. 1 задачу на вибір), 643, 644 (письм)

Друк. зош. С.48-50

Друк. Зош.  С.31-34

Опрацювати тему «Do you like carrots»

Зошит с. 72-78

Вивчити нові слова.

С. 93-94

С. 95-96 вірш

«Весняний струмок», с. 96 вірш «Весна» вивчити.

 

 

3 -А

Опрацювати тему «Прикметники»

Впр. 332-335

№ 775 роз. Задачу, № 776 обчислити № 779 опр. Усно, №786 обчислити

 

Підруч. С. 99-107

Письмові завдання в. 5 с 103, в. 5 с. 105

Життя і творчість Тараса Шевченка с. 130-135

 

Опрацювати тему «Гриби-організми. Значення грибів для природи».

С. 121-123

3 – Б

С. 90 опрацювати

Впр.3

 

 

Підруч. С. 99-107

Письмові завдання в. 5 с 103, в. 5 с. 105

С. 121

 

Pag, 117 -118 de inv.de sine statator.

4

Опрацювати

С. 133-135 вивч. Правило  с. 134

Впр. 263 (виписати дієслова)

С. 136-137  впр 269 (дієслова антоніми)

Опрацювати С. 124-126

Впр. 760-768

С. 126-127, вивч правило

Впр. 774

 

Письмово в зош. В. 4, с. 141

Текст в. 3 с. 144

Вив. Лексику (нові слова) в.1 с. 139, в. 1 с.143

Життя і твор. Леоніда Глібова «Зозуля й півень» вивчити.

Життя і твор. Олени Пчілки

«Котова наука»

С. 118-122

Зош. С. 45-46

Опрацювати

С. 103-106

Зошит с. 44-46.

 

Клас

Заруб. літ

Математика

Алгебра, геометрія

Англ. мова

Укр. мова

Фіз. Вих..

Біологія

5

Льюїс  Керолл «Аліса в Країні Див»

Написати лист Алісі, скласти кросворд до казки Аліса в Країні Див»

Пар. 5

Впр. 914, 917,

Задача – 941

Вивч. Слова с. 165, с. 173

Письмово в. 6, с.161, в.3 с. 165, в. 5, с. 168

Читати супутні тексти на цих  сторінках і виконувати завдання після них

1. Головні і другорядні  члени речення.(вивч. Правило).

2. Напис. Твір : «Моя матуся», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чому потрібно берегти свою природу».

Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку

Віджимання (хлопці)

Прес (дівчата)

Стрибки з місця

Ранкова гімнастика

Пар. 33 ст. 142-146

Запишіть властивості організмів, які вам вдалось виявити під час спостереження.

 

6 - а

Мацуо Басьо

«Хайку», написати біографію , вивчити 3-4 хайку за вибором.

Пар. 28, 29

Впр. 1267, 1273,

Задача – 1279,

Тема «Travelling»

Vocabulary task 1 p 148.Task 1 p 154

Письмово в. 7 с.147, в. 6 с. 150

Пар. 50 впр. 422, 423

Пар. 51, впр. 426, 427

Пар. 52 впр 433,434,437

Пар. 53 впр. 441, 445,447,449

Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку

Віджимання (хлопці)

Прес (дівчата)

Стрибки з місця

Ранкова гімнастика

Пар. 38  Водорості

ст. 170-173

пар. 39. Мохи

ст.. 173 - 177

6 - б

 

Пар. 28, 29

Впр. 1267, 1273,

Задача – 1279,

Тема «Travelling»

Письмово в 3 с. 143

Текст в. 1, с 144 і завдання після нього.

Вивч. Слова с. 145

Пар. 51 впр. 325,

Пар 52 впр 326, 329.

Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку

Віджимання (хлопці)

Прес (дівчата)

Стрибки з місця

Ранкова гімнастика

Пар. 38  Водорості

ст. 170-173

пар. 39. Мохи

ст.. 173 - 177

7

 

Алгебра – пар. 4

Впр. 918, 936

Геометрія – 505, 510,

Вивч. Слова с . 143, 145

Письмово в 4 с. 145

Скласти 10 речень зі зворотніми займенниками.

Пар.33 впр336,339,340,344,346,347

Пар.34 впр. 349,353,357

Пар.35 впр. 361,364

Пар. 36 впр.368, 371

Пар 37 впр. 380, 384(2 вар.)

Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку

Віджимання (хлопці)

Прес (дівчата)

Стрибки з місця

Ранкова гімнастика

Пар. 33, 34 ст. 138 - 148

8

 

Геометрія – пар. 3

Впр. 618, 620, 626, 631

Письмово в. 3 с. 183, в. 4 с. 187

Вивч. Нові слова с. 183, 186.

Опрацювати супутні завдання

Пар. 27 с. 129 впр. 277

С. 129 впр. 279

С. 130 впр. 281

С 131 впр 286

Пар 28. С. 133 впр. 291

С 136 впр. 299

Пар. 29 с.137 впр. 301

С. 138 впр. 303

Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку

Віджимання (хлопці)

Прес (дівчата)

Стрибки з місця

Ранкова гімнастика

Пар. 41, 42

Ст.. 194 - 202

9

 

Алгебра – пар. 20, 21

Впр. 622, 638,

Геометрія – пар. 20

Впр. 719, 729

Текст с. 175 завдання після нього с. 184 і завдання

Письмові вправи в 4 с. 177 в. 2(а)

Пар. 38 с. 151 впр. 205

Впр. 206

Пар. 39, с. 155 впр. 210, 211

Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку

Віджимання (хлопці)

Прес (дівчата)

Стрибки з місця

Ранкова гімнастика

Пар. 40

Ст.. 216 - 220

 

Клас

історія

Рум. мова

Рум. Література

Укр. література

Основи зд

Хімія

5

Пар. 16 ст. 90-93

Україна в роки Другої світової війни.

 

 

М. Павленко «Миколчині історії»

Т Шевченко «В бурянах», «Тарасові шляхи», «За сонцем хмаронька пливе»(напамять)

«Садок вишневий коло хати» напамять

Пар. 22 ст. 116, 118

 

6 - а

Пар. 48 ст. 180-184

Римське право

П/Р пар. 49 ст. 184-186

 

 

Прочитати В. Нестайко «Тореодори з Васюківки»

Написати характеристику до образу Яви, Рені та Павлуши.

Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки» або «Химара лісового озера».

Пар 23, 24 ст. 135 – 140

Види і наслідки конфліктів. Як владнати конфлікт.

 

6 - б

Пар. 48 ст. 231-236Утворення Римської імперії

Пар. 49 ст. 236-242

Римська імперія у І – ІІ ст..

Locutiunile adjiectivale. Topica adjiectivului. Functiile sintactive  ale adjiectiviului.

De invătat pe rost poeziile lui Grigore Vieru „Mă rog de tine„,„ Către fiu mama„.Viata  si activitatea lui Gr. Vieru.

Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки» або «Химара лісового озера».

Прочитати і написати біографію Я. Стельмаха і характеристику головних героїв повісті

Пар 23, 24 ст. 135 – 140

Види і наслідки конфліктів. Як владнати конфлікт

 

7

Іст. Укр.. пар. 18 ст. 127-133 Năvălirea tataro-mongolilor asupra Rusiei Kievene.

Всес. Іст. Пар 20 ст 140-145 realizările științifice și technice.Editarea de carte.

Adverbul. Gradele de comparație ale adverbelor. Locuițiunea adverbialia

De memorat un fraagment din poemul Călin. De repetat epiteul, metafora, comparația

Прочитати «Русалонька із 7 – В або Прокляття роду Кулаківських

Л. Пономаренко «Гер переможений»

Пар. 19, 20 ст. 123-135

 

8

Іст укр. Пар. 24 ст 173-178 căzăcimea din Ucraine din dreapta Niprului XVII

Всес. Іст. Пар. 22 ст. 178-192 Iluminismul și Revoliuția industrială

Atributul interjeetional si complementul. Elementele regente ale complementului.

Bogdan Petriceicu Hasdeu viața si activitatea. Drama Răzvan si Vidra de citit toată. TL Drama de invățat regula.

Прочитати Н. Бічуя «Шпага Ставка Беркути»

В Дрозд «Білий кінь Шептало»

Ю. Винниченко «Місце для дракона»

Пар. 16, 17 ст. 104- 115

Пар. 29

Впр. 226

9

Іст укр. Пар 23 ст. 202 – 210 dezvoltarea social – economică e pămănturilor ucraineine

Всес іст пар. 22 ст 175-187

Право- пар 21 ст. 152-157.

Complementului indirect. Propoziția subordonată completivă directă. Ex. 2 de copiat propozițiile de numerotat frazele de făcut schema.

Ana Blandiana date biobibliografice. De învățat pe de rost poezia Dealuri.

Т. Шевченко «Сон», «Кавказ», «Катерина», «Наймичка» прочитати.

Написати характеристику героїні поеми «Катерина»

«І мертвим, і живим , і ненародженим», «Доля», «Росли укупочці, зростали» вивчити.

Пар. 20 . 21 ст. 145-154

Пар. 24

Впр. 217