Клас |
Укр. мова |
Математика |
Я досліджую світ |
Англ. мова |
Літ. читання |
Основи здоров’я |
Природознавство |
1 |
Буквар с. 54-59 Письмо с. 47-52 |
С. 91-93 Зошит с. 18-20 |
С. 46-53 Зошит час. 3 С. 56-60 час. 4 с. 1-4 |
Вивч. Букви I, J, K Викон. Зав. В зош 57-60. |
|
|
|
2 |
С. 112 впр. 13 (списати вірш) впр. 15 (2 пит. речення), впр с.114 впр. 17, впр. 19 (пит.. речення) с.116 впр. 22, 23 (межі речень) |
Впр. 621 (усно) 623,625,626 (письмово) впр. 629(усно) вив. Табл.. ділення на 2, впр. 630 (обч) впр.633, 634 (роз.), 639 (усно), 640 (роз. 1 задачу на вибір), 643, 644 (письм) Друк. зош. С.48-50 |
Друк. Зош. С.31-34 |
Опрацювати тему «Do you like carrots» Зошит с. 72-78 Вивчити нові слова. |
С. 93-94 С. 95-96 вірш «Весняний струмок», с. 96 вірш «Весна» вивчити. |
|
|
3 -А |
Опрацювати тему «Прикметники» Впр. 332-335 |
№ 775 роз. Задачу, № 776 обчислити № 779 опр. Усно, №786 обчислити |
|
Підруч. С. 99-107 Письмові завдання в. 5 с 103, в. 5 с. 105 |
Життя і творчість Тараса Шевченка с. 130-135 |
|
Опрацювати тему «Гриби-організми. Значення грибів для природи». С. 121-123 |
3 – Б |
С. 90 опрацювати Впр.3 |
|
|
Підруч. С. 99-107 Письмові завдання в. 5 с 103, в. 5 с. 105 |
С. 121 |
|
Pag, 117 -118 de inv.de sine statator. |
4 |
Опрацювати С. 133-135 вивч. Правило с. 134 Впр. 263 (виписати дієслова) С. 136-137 впр 269 (дієслова антоніми) |
Опрацювати С. 124-126 Впр. 760-768 С. 126-127, вивч правило Впр. 774 |
|
Письмово в зош. В. 4, с. 141 Текст в. 3 с. 144 Вив. Лексику (нові слова) в.1 с. 139, в. 1 с.143 |
Життя і твор. Леоніда Глібова «Зозуля й півень» вивчити. Життя і твор. Олени Пчілки «Котова наука» |
С. 118-122 Зош. С. 45-46 |
Опрацювати С. 103-106 Зошит с. 44-46. |
Клас |
Заруб. літ |
Математика Алгебра, геометрія |
Англ. мова |
Укр. мова |
Фіз. Вих.. |
Біологія |
5 |
Льюїс Керолл «Аліса в Країні Див» Написати лист Алісі, скласти кросворд до казки Аліса в Країні Див» |
Пар. 5 Впр. 914, 917, Задача – 941 |
Вивч. Слова с. 165, с. 173 Письмово в. 6, с.161, в.3 с. 165, в. 5, с. 168 Читати супутні тексти на цих сторінках і виконувати завдання після них |
1. Головні і другорядні члени речення.(вивч. Правило). 2. Напис. Твір : «Моя матуся», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чому потрібно берегти свою природу». |
Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку Віджимання (хлопці) Прес (дівчата) Стрибки з місця Ранкова гімнастика |
Пар. 33 ст. 142-146 Запишіть властивості організмів, які вам вдалось виявити під час спостереження.
|
6 - а |
Мацуо Басьо «Хайку», написати біографію , вивчити 3-4 хайку за вибором. |
Пар. 28, 29 Впр. 1267, 1273, Задача – 1279, |
Тема «Travelling» Vocabulary task 1 p 148.Task 1 p 154 Письмово в. 7 с.147, в. 6 с. 150 |
Пар. 50 впр. 422, 423 Пар. 51, впр. 426, 427 Пар. 52 впр 433,434,437 Пар. 53 впр. 441, 445,447,449 |
Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку Віджимання (хлопці) Прес (дівчата) Стрибки з місця Ранкова гімнастика |
Пар. 38 Водорості ст. 170-173 пар. 39. Мохи ст.. 173 - 177 |
6 - б |
|
Пар. 28, 29 Впр. 1267, 1273, Задача – 1279, |
Тема «Travelling» Письмово в 3 с. 143 Текст в. 1, с 144 і завдання після нього. Вивч. Слова с. 145 |
Пар. 51 впр. 325, Пар 52 впр 326, 329. |
Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку Віджимання (хлопці) Прес (дівчата) Стрибки з місця Ранкова гімнастика |
Пар. 38 Водорості ст. 170-173 пар. 39. Мохи ст.. 173 - 177 |
7 |
|
Алгебра – пар. 4 Впр. 918, 936 Геометрія – 505, 510, |
Вивч. Слова с . 143, 145 Письмово в 4 с. 145 Скласти 10 речень зі зворотніми займенниками. |
Пар.33 впр336,339,340,344,346,347 Пар.34 впр. 349,353,357 Пар.35 впр. 361,364 Пар. 36 впр.368, 371 Пар 37 впр. 380, 384(2 вар.) |
Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку Віджимання (хлопці) Прес (дівчата) Стрибки з місця Ранкова гімнастика |
Пар. 33, 34 ст. 138 - 148 |
8 |
|
Геометрія – пар. 3 Впр. 618, 620, 626, 631 |
Письмово в. 3 с. 183, в. 4 с. 187 Вивч. Нові слова с. 183, 186. Опрацювати супутні завдання |
Пар. 27 с. 129 впр. 277 С. 129 впр. 279 С. 130 впр. 281 С 131 впр 286 Пар 28. С. 133 впр. 291 С 136 впр. 299 Пар. 29 с.137 впр. 301 С. 138 впр. 303 |
Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку Віджимання (хлопці) Прес (дівчата) Стрибки з місця Ранкова гімнастика |
Пар. 41, 42 Ст.. 194 - 202 |
9 |
|
Алгебра – пар. 20, 21 Впр. 622, 638, Геометрія – пар. 20 Впр. 719, 729 |
Текст с. 175 завдання після нього с. 184 і завдання Письмові вправи в 4 с. 177 в. 2(а) |
Пар. 38 с. 151 впр. 205 Впр. 206 Пар. 39, с. 155 впр. 210, 211 |
Загально – розвиваючи вправи, стрибки через скакалку Віджимання (хлопці) Прес (дівчата) Стрибки з місця Ранкова гімнастика |
Пар. 40 Ст.. 216 - 220 |
Клас |
історія |
Рум. мова |
Рум. Література |
Укр. література |
Основи зд |
Хімія |
5 |
Пар. 16 ст. 90-93 Україна в роки Другої світової війни. |
|
|
М. Павленко «Миколчині історії» Т Шевченко «В бурянах», «Тарасові шляхи», «За сонцем хмаронька пливе»(напамять) «Садок вишневий коло хати» напамять |
Пар. 22 ст. 116, 118 |
|
6 - а |
Пар. 48 ст. 180-184 Римське право П/Р пар. 49 ст. 184-186 |
|
|
Прочитати В. Нестайко «Тореодори з Васюківки» Написати характеристику до образу Яви, Рені та Павлуши. Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки» або «Химара лісового озера». |
Пар 23, 24 ст. 135 – 140 Види і наслідки конфліктів. Як владнати конфлікт. |
|
6 - б |
Пар. 48 ст. 231-236Утворення Римської імперії Пар. 49 ст. 236-242 Римська імперія у І – ІІ ст.. |
Locutiunile adjiectivale. Topica adjiectivului. Functiile sintactive ale adjiectiviului. |
De invătat pe rost poeziile lui Grigore Vieru „Mă rog de tine„,„ Către fiu mama„.Viata si activitatea lui Gr. Vieru. |
Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки» або «Химара лісового озера». Прочитати і написати біографію Я. Стельмаха і характеристику головних героїв повісті |
Пар 23, 24 ст. 135 – 140 Види і наслідки конфліктів. Як владнати конфлікт |
|
7 |
Іст. Укр.. пар. 18 ст. 127-133 Năvălirea tataro-mongolilor asupra Rusiei Kievene. Всес. Іст. Пар 20 ст 140-145 realizările științifice și technice.Editarea de carte. |
Adverbul. Gradele de comparație ale adverbelor. Locuițiunea adverbialia |
De memorat un fraagment din poemul Călin. De repetat epiteul, metafora, comparația |
Прочитати «Русалонька із 7 – В або Прокляття роду Кулаківських Л. Пономаренко «Гер переможений» |
Пар. 19, 20 ст. 123-135 |
|
8 |
Іст укр. Пар. 24 ст 173-178 căzăcimea din Ucraine din dreapta Niprului XVII Всес. Іст. Пар. 22 ст. 178-192 Iluminismul și Revoliuția industrială |
Atributul interjeetional si complementul. Elementele regente ale complementului. |
Bogdan Petriceicu Hasdeu viața si activitatea. Drama Răzvan si Vidra de citit toată. TL Drama de invățat regula. |
Прочитати Н. Бічуя «Шпага Ставка Беркути» В Дрозд «Білий кінь Шептало» Ю. Винниченко «Місце для дракона» |
Пар. 16, 17 ст. 104- 115 |
Пар. 29 Впр. 226 |
9 |
Іст укр. Пар 23 ст. 202 – 210 dezvoltarea social – economică e pămănturilor ucraineine Всес іст пар. 22 ст 175-187 Право- пар 21 ст. 152-157. |
Complementului indirect. Propoziția subordonată completivă directă. Ex. 2 de copiat propozițiile de numerotat frazele de făcut schema. |
Ana Blandiana date biobibliografice. De învățat pe de rost poezia Dealuri. |
Т. Шевченко «Сон», «Кавказ», «Катерина», «Наймичка» прочитати. Написати характеристику героїні поеми «Катерина» «І мертвим, і живим , і ненародженим», «Доля», «Росли укупочці, зростали» вивчити. |
Пар. 20 . 21 ст. 145-154 |
Пар. 24 Впр. 217 |
Перший урок “Ми українці: честь і слава незламним”